loading...
Dragon Entourage
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
رونمایی از لوگو خانواده کار آفرین 10 241 oooldoooz
پک آبجکشن 15 993 kiyan-seddighi
انتخاب اسم و رنگ گروه 10 248 mlmde91
چای ترش جایگزین مناسبی برای چای سیاه 1 100 amin2014
دمنوش گیاهی 0 94 yashar611
بی نیازشدن ازدندان پزشک با چای سبز 0 67 yashar611
گیاهان کاهش دهنده وزن 0 104 yashar611
معجزه عسل و دارچین 0 98 mlmde91
مفهوم اسم جدید گروه چیست ؟ 1 155 mlmde91
انتخاب نهایی اسم و رنگ گروه 1 130 amin2014
ماهیت رنگ گروه 35 1096 mlmde91
هدف گذاری دایره ای 8 303 partizan
هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان 6 171 oxinltd
اهواز در تب و حالی دیگر 6 242 siavash
تغییر در تاریخ شرایط دریافت جایزه نقدی 2 171 miladhabibollahi
مانور ریختن خجالت و ترس در کرمان 11 232 yashar611
شمارش معکوس ورود محصولات جدید در سبد کالایی شرکت 8 180 shirin
کار با سازمان : تکلیف شماره 2 مربوط به ایرادات رایج در چایی ها 60 1131 amin2014
سر گذشت 4 150 oooldoooz
خبر جدید در مورد ابزار آموزشی 3 292 oooldoooz
تصاویر روی بسته ی دمنوشها 2 113 asadi
فاکتور شو محصول اهواز(خانگی) 1 82 toomarghorbani
مسئله گرانی چای و ماجرایی بدون شرح 7 180 phoenix-ramin-salehi
تنوع محصول در شو محصولات 9 142 sardar
محصولات منتخب برای شوی محصول ارومیه 1 112 sardar
دومین پروموشن تیم دراگون کرمان 0 105 pooya
چگونه یک فروشنده موفق باشیم؟ 0 171 yashar611
آیا نتورک مارکتینگ در ایران جواب میدهد؟ 5 283 miladhabibollahi
آیا می دانید چرا چای کیسه ای بهتر از فله ای است ؟ 4 158 miladsh
جشن ستاره ها و ایجاد شرایط جدید 4 149 miladhabibollahi
DE بازدید : 114 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (3)

من دوستي به نام مانتي رابرتز دارم كه يك مزرعه پرورش اسب دارد.

 

يك روز كه در حال صحبت بوديم او داستاني را براي من نقل كرد. داستان پسري كه فرزند يك تعليم دهنده اسب دوره گرد بوده كه از اصطبلي به اصطبل ديگر، از مسابقه اي به مسابقه ديگر و از مزرعه اي به مزرعه ديگر مي رفت تا اسب ها را آموزش دهد. بنابراين درس خواندن آن پسر در دبيرستان مرتباً با وقفه مواجه مي شد وقتيكه سال آخر دبيرستان بود از او خواسته شد تا در يك صفحه بنويسيد تا در آينده مي خواهد كه و چه كاره باشد.

 

آن شب او هفت صفحه در توصيف هدف خود يعني داشتن يك مزرعه پرورش اسب نوشت. او درباره رؤياي خود با تمام جزئياتش نوشت و حتي يك شكل از يك مزرعه 200 جريبي كه در آن محل ساختمانها و اصطبلها و مسير مسابقه مشخص شده بود كشيد. و سپس نقشه يك ساختممان 370 متر مربعي را كشيد كه در مزرعه 200 جريبي او واقع شده بود.

 

او تمام آرزوهاي خود را در آن پروژه قرار داد و روز بعد آنرا به معلم  داد. دو روز بعد نوشته هايش به دست خودش بازگشت در صفحه اول يك F (نمره بسيار پايين) با رنگ قرمز نوشته شده بود. با يك توجه كه نوشته بود «بعد از كلاس بيا پيش من». پسر با  صفحات حاوي رؤياهايش به ديدن معلم خود رفت و از او پرسيد چرا نمره اش F شده است؟

 

معلم در پاسخ به او گفت اين يك رؤياي غير واقعي براي پسري در شرايط توست. تو فرزند يك خانواده دوره گرد از خانواده سطح پاييني هستي! و هيچ سرمايه اي نداري براي داشتن يك مزرعه پرورش اسب مقدار زيادي پول لازم است. تو بايد يك زمين و اسبهايي با نژاد اصيل بخري و آنها را تكثير كني كه همه اينها مقدار زيادي پول لازم دارد. براي انجام چنين كاري هيچ راهي وجود ندارد. پس از آن، معلم اضافه كرد: اگر تو دوباره با واقع گرايي بيشتري اين مطالب را بنويسي من هم در نمره تو تجديد نظر مي كنم.

 

پسر به خانه رفت و مدت طولاني در اين مورد فكر كرد و از پدرش در اين باره كمك خواست ولي پدرش به او گفت ببين پسرم تو بايد خودت اين كار را تمام كني و از ذهن خودت كمك بگيري. البته من مي دانم كه اين تصميم بزرگي براي توست.

 

بالاخره بعد از يك هفته كلنجار رفتن پسر همان صفحات را بدون هيچ تغييري به معلمش برگرداند و به معلمش گفت تو مي تواني نمره F را براي من نگه داري و من هم رؤياي خود را براي خودم نگه مي دارم.

 

بله آن پسر مانتي بود. او اكنون يك مزرعه اسب 200 جريبي دارد و در حالي اين داستان را تعريف مي كرد كه در خانه 370 متر مربعي خود نشسته بود. مانتي ادامه داد. من هنوز آن ورق كاغذها را دارم. او اضافه كرد بهترين قسمت داستان اينجاست كه دو تابستان پيش همان معلم دبيرستان 30 دانش آموز خود را به مزرعه اسب من براي يك تور يك هفته اي آورد. وقتي كه معلم قديمي داشت آنجا را ترك مي كرد گفت من معلم تو بودم من سارق رؤياي تو بودم. در آن سالها من رؤياي بچه هاي زيادي را دزديدم اما خوشبختانه تو آنقدر عاقل بودي كه رؤياي خود را نگه داري.

 

اجازه ندهيد هيچ كس رؤياي شما را بدزدد از قلب خود فرمان بگيريد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن چنارانی در تاریخ 1393/02/18 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

فوق العاده بود
رویای من مال منه و هیچ کس جز خودم راه رسیدن بهشو نمیدونه

این نظر توسط علی در تاریخ 1392/11/13 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالی بود دستتون طلاشکلک

این نظر توسط rezakhp در تاریخ 1392/10/22 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

من به شدت دنبال هدفم هستم با تمام قوا و عوامل اطرافم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این تارنما به پشتیبانی از اعضای گروه بازاریابی شبکه ای همراهان اژدها می پردازد . ما محکومانی به موفقیت و کسب نتیج درخشان در دنیای بازاریابی شبکه ای هستیم که دست در دست یکدیگر تلاش خواهیم کرد که هر یک از اعضا به خواسته ها و اهداف خود برسد و نماینده شایسته ای برای این فعالیت اقتصادی در بین خانواده و آشنایان خود باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 278
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 405
  • بازدید کلی : 26,028